Po obdržení všech potřebných informací vás kontaktujeme, abychom společně probrali detaily objednávky.
Na základě vašich specifikací vytvoříme grafický návrh, který vám následně předložíme k odsouhlasení. Tento návrh zahrnuje kompletní vizuální koncept, (včetně designu, střihu dresu, typu límce, výběru písma, barevnosti a dalších prvků).
Pro objednávky nad 10 kusů je vytvoření grafického návrhu zcela zdarma. Při výrobě od 1 do 9 kusů, je služba grafického návrhu poskytována za dodatečný poplatek.
Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás obrátit.
PODROBNÉ INFORMACE K POSTUPU ZADÁVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Po obdržení údajů o zakázce Vás kontaktujeme a začneme společně konzultovat objednávku a řešit jednotlivé detaily.
Na základě požadavků vytvoříme grafický návrh, který Vám předložíme ke schválení.
Grafický návrh obsahuje informace o designu, střihu dresu, typu límce, zvoleném fontu, barvách atd.
Návrh grafického designu je od 10 kusů zdarma.
Výroba 1-9 kusů zboží je s příplatkem.
Na výrobu zakázky si vyhrazujeme 3–5 týdnů ode dne přijetí závazné objednávky, pokud nebylo dohodnuto jinak.
Zboží vám bude doručeno v dohodnutém termínu na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.
Před expedicí zakázky vám zašleme informace o identifikačním čísle objednávky
a její konečné ceně včetně nákladů za dopravu a DPH.
- Osobní odběr na adrese společnosti v Rousínově
- Doručení Českou poštou prostřednictvím služby „Balík do ruky“ (dobírka)
- Doprava prostřednictvím přepravních služeb, přičemž standardně využíváme společnosti DPD a TNT
- Kurýrní služba ČD
- Hotově při osobním vyzvednutí
- Na dobírku doručovateli
- Převodem na účet (zboží bude expedováno po přijetí platby)
- Faktura (pouze při dlouhodobé a ověřené spolupráci)
Tipy k přípravě podkladů
VÝBĚR BAREV
Každá barva má svůj unifikovaný kód, díky němuž se lépe domluvíme na správné barevnosti produktů. Pokud si nejste jisti přesnými kódy barev vašeho týmu, využijte online programů k určení kódu barvy nebo našeho Pantone vzorníku, díky kterému bude domluva na odstínu zvolené barvy prvků snadnější a rychlejší. Tmavší bílá nebo koňská hnědá nejsou dvakrát vhodnými popisy barev, ze kterých pak naši grafici mají vytvořit návrh designu.
Dovolujeme si také připomenout, že nastavení barevného zobrazení všech monitorů se přesně neshoduje s barevností tisku.
100% barevnou shodu zaručíme pouze při dodání přesného kódu Pantone barvy.
JMÉNA HRÁČŮ, ČÍSLA A MOŽNÝ VÝBĚR Z FONTŮ
Na našich stránkách je možné stáhnout tabulku, kterou pečlivě vyplňte soupisem všech osob, pro které bude zakázka vyhotovena, doplňte čísla hráčů, pokud se na oblečení objeví, a dále zkontrolujte diakritiku všech jmen. V této fázi můžete také uvažovat o typu písma, tedy fontu, a možné kontuře okolo něj. Více o typech kontury a výběru fontů v sekci typy čísel. TABULKU NIJAK NEMĚŇTE, POUZE VYPLŇTE OBSAH TEXTEM.
INSPIRACE A SPRÁVNÁ VOLBA
Prohlédněte si galerii příkladů zhotovených dresů, dokumentující jejich reálnou podobu, a prodiskutujte se svým týmem všechna pro a proti zvažovaných střihů dresů. Touto názorovou selekcí se velmi rychle a efektivně dostanete k tomu, co od nového dresu očekáváte a co byste rádi ve finále z naší výroby obdrželi. Nejednou totiž dochází k úpravě objednávky na základě změny požadavků ze strany zákazníka.
Můžete se s námi o vaše zkušenosti podělit a zmínit, čeho byste se rádi vyvarovali. Někteří preferují jemnější tkaninu s co nejnižší gramáží, jiní naopak těžší a odolnější materiál. Sublimační tisk není hmatatelný, proto se nemusíte bát, že by společně s tiskem mnoha logotypů sponzorů došlo k výraznému zatížení sportovního oblečení.
SPRÁVNÉ MĚŘENÍ
Při určování velikosti se změřte přes hrudník ve stavu nejhlubšího nádechu. Jsme si jisti, že nežádané pnutí materiálu během pohybu nepřidá na vaší spokojenosti. Týká se to také měření obvodu paže u některých typů oblečení: je vhodné svaly zatnout a měřit obvod nejširšího místa.
Většina našich látek je pružná, odolná a přizpůsobivá, ale stále je dobré se řídit pravidlem: „Dvakrát měř, jednou objednávej.“ Dojde-li ke změně objednávané velikosti, komentář typu: „O chlup delší“ není zcela správnou formulací požadované úpravy.
Pro každý produkt existuje tabulka velikostí, dle které vyberete pro vás tu nejvhodnější.
ZASÍLÁNÍ OBRAZOVÝCH PODKLADŮ
Zasílání obrazových podkladů je často tvrdý oříšek, na němž si vyláme zuby nejeden sportovní tým.
Pokud už posíláte obrázek ve formátu .jpeg, doporučujeme rozlišení 300dpi. Naštěstí naleznete online celou řadu programů, které vám s dobrou přípravou všech obrazových příloh pomohou. Nejen, že můžete změnit formát svého obrázku, zvolit například .png, .pdf, .eps…, můžete také ovlivnit celkovou velikost a zmíněné rozlišení.
VEKTOROVÁ GRAFIKA VS RUČNÍ KRESBA
Veškeré obrazové podklady nám prosím posílejte nejlépe ve formátu .CDR, .EPS, .AI nebo .PDF.
V krajním případě lze zpracovat i obsah ve formátu .JPEG nebo .PNG. Ovšem je-li možné se tomuto vyhnout, vyřešíte podstatnou množinu problémů, které by mohly nastat při návrhu designu.
Pokud vycházíte z ruční kresby a rádi byste si nechali „překreslit“ obrázek do vektorové grafiky, jsme schopni to za vás udělat,
a to v případě loga týmu – za poplatek, a v případě designu – zdarma, při objednávce nad 10 ks.
I v tomto případě doporučujeme zaslat obrázek v co nejvyšší kvalitě (300dpi), vyfocený profesionálním fotoaparátem, nebo jej přímo naskenovat, přičemž si pohlídejte, aby podkladové plochy nebyly ani příliš světlé a přesvícené, ani příliš tmavé, abychom jednotlivé tahy, kontury a barvy mohli od sebe dobře odlišit a zpracovat. Fotografie pořízené mobily nejsou příliš vhodné.
NOVÁ ZAKÁZKA VYCHÁZEJÍCÍ ZE STARÝCH PODKLADŮ
Rádi byste zopakovali předchozí objednávku z minulosti? Chcete, abychom z takovéto zakázky vycházeli při tvorbě nových podkladů pro vaši aktuální zakázku? Ideální postup začíná tím, že se poohlédnete v emailové schránce po naposledy zaslané zprávě s finálním náhledem, u nějž došlo z vaší strany ke schválení k výrobě. Pokud se dále nic více u tohoto podkladu neměnilo, můžete nám jej zaslat jako výchozí. Mějte na paměti, že naši grafici mají k dispozici mnoho mezifází návrhů a generují nové dle vašich rozhodnutí. Ačkoli máme podklady pečlivě zařazeny a označeny, v časovém presu a dle povahy komunikace může dojít k záměně a nepřesnostem a tomuto bychom rádi co nejvíce zabránili. Nejčastější takové chyby se týkají zvoleného odstínu, umístění loga a počtu kusů u jednotlivých velikostí oblečení. Toto doporučujeme zvláště za okolností, kdy o zakázce rozhodovalo více osob a komunikace probíhala na více než jednom emailu.
ČÍSELNÉ OZNAČENÍ HRÁČŮ A KONTROLA PŘED SAMOTNOU VÝROBOU
Doporučujeme proto před odesláním tabulky s doplněnými údaji všechna čísla a jména znovu překontrolovat.
TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY
Vyřizujete zadávání zakázky po telefonu? Obecně platí, že vše, co je řečeno ústně, je vhodné také sepsat, aby se na nic nezapomnělo.
Chráníme tak především vás a správnost celé objednávky. První sepsání obsahu telefonického přijetí objednávky vychází z naší strany,
drobná písemná rekapitulace vašich požadavků bude přesto vítána (pro kontrolní účely).
Všechny případné změny prosíme označit v textu tučně nebo barevně.
EXPRESNÍ OBJEDNÁVKY
Expresní zakázky vyhotovíme za příplatek +50 % k hodnotě objednávky do 10 pracovních dní.