NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ
doplňující informace týkající se obchodních vztahů
Rádi byste se dostavili osobně, ovšem během pracovního týdne toto pro vás není možné.
Lze se domluvit na osobní schůzce o víkendu?
MÁTE ČASOVĚ NASPĚCH A NEVÍTE, KOLIK ČASU POTRVÁ NÁVRH, ODSOUHLASENÍ, VÝROBA A EXPEDICE VAŠÍ ZAKÁZKY. STIHNEME TO?
Vše záleží na vybrané technologii, složitosti poptávky a celkovém množství. Čím dříve získáme od zákazníka veškeré podklady, logotypy, jména, čísla a požadavky na barevnost a střih, tím dříve zasíláme náhledy designu, a po odsouhlasení předáváme podklady do výroby. Proto doporučujeme týmům se nejprve shodnout na typu a střihu oblečení, sestavit si seznam partnerů a sponzorů, jejichž loga budou celkový design doplňovat, a společně se seznamem jmen a čísel hráčů (tabulka) nás elektronicky kontaktovat. Jsme vám k dispozici také na telefonní lince, kterou naleznete v sekci kontakty.
BĚHEM ZPRACOVÁNÍ ZAKÁZKY DOŠLO KE ZMĚNĚ JMÉNA HRÁČE/HRÁČKY:
JE MOŽNÉ ZAKÁZKU ZMĚNIT BEZ NAVÝŠENÍ CENY?
CHCETE VYROBIT PRODUKTY DLE ZAKÁZKY Z PŘEDEŠLÝCH LET, JEN S DROBNÝMI ZMĚNAMI:
JAK SPRÁVNĚ OBJEDNÁVAT A NA CO NEZAPOMENOUT?
Každá naše zakázka obsahuje několik souborů pro každou novou úpravu zvlášť a rádi bychom předešli chybám ve výběru podkladu tím, že se před zpracováním nové zakázky nejprve ujistíme, že vycházíme ze stejných, naposledy vámi odsouhlasených podkladů. Všechny změny prosíme hlásit s předstihem a pokud možno v textu zvýrazněné.
DORAZILA VÁM ZÁSILKA TÝMOVÉHO OBLEČENÍ, ALE DO TÉ DOBY VÁM PŘIBYLI NOVÍ SPOLUHRÁČI A ČLENOVÉ TÝMU. JE MOŽNÉ DOOBJEDNAT JEŠTĚ NĚKOLIK MÁLO KUSŮ STEJNÉHO PRODUKTU A DESIGNU?
MÁTE ZÁJEM O FAN PRODUKTY PODPORUJÍCÍ VÁŠ TÝM, ALE NEMÁTE NIKOHO, KDO BY JE PRO VÁS VYROBIL: DĚLÁME I FAN MERCHANDISE A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY?
VIDĚLI JSTE ZAJÍMAVÝ STŘIH OBLEČENÍ ČI LÍMCE, KTERÝ NENÍ V NAŠÍ STANDARDNÍ NABÍDCE:
JSME SCHOPNI VÁM TOTO VYROBIT?
MÁTE ZÁJEM O DRESY NA MÍRU PRO HRÁČE S NESTANDARDNÍ POSTAVOU:
JE MOŽNÉ UŠÍT OBLEČENÍ I MIMO NABÍZENÉ TABULKY VELIKOSTÍ?
VÁŠ TÝM SE ORIENTUJE NA JINÝ DRUH SPORTU, NEŽ JE V NAŠÍ STÁLÉ NABÍDCE:
MŮŽEME VÁM NAVRHNOUT A VYROBIT DRESY I PRO VAŠI NESTANDARDNÍ SPORTOVNÍ KATEGORII?
ZÁSILKA VÁM I PŘES DOHODNUTÝ TERMÍN STÁLE NEDORAZILA?
Jakmile se tak nestane, je vhodné nás na toto upozornit, my co nejrychleji vyhledáme a odstraníme příčinu, a zakázku vám co nejrychleji předáme.
JAKOU ZÁRUKU MAJÍ NAŠE PRODUKTY?
Vše se odvíjí od povahy reklamace, rozsahu škod a historie komunikace objednávky, při které rovněž mohlo dojít k nedorozumění.
NIKDE NA NAŠICH STRÁNKÁCH NEVIDÍTE KONTAKT NA REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ
NA KOHO SE OBRÁTIT A KDY MŮŽETE PŘEVZATÉ PRODUKTY REKLAMOVAT?
Čím více informací o projeveném nesouladu doložíte, tím více proces reklamace urychlíte.
Reklamovat lze například chyby: rozpad potisku a nášivek, kazový povrch tkanin, utržené díly nebo nepřesné soutisky a nášivky,
které nenasedají na sebe dle náhledu, aj.
Veškeré naše produkty procházejí technickou výstupní kontrolou a jsou ručně baleny, přesto, pokud nám nějaká vada proklouzne pod drobnohledem, budeme rádi, když nás upozorníte a my věci uvedeme do správného stavu.
JAK DLOUHO TRVÁ REKLAMACE?
BĚHEM PŘEDÁVKY DRESŮ DOŠLO K JEJICH POŠKOZENÍ, JE MOŽNÉ JE V TOMTO PŘÍPADĚ REKLAMOVAT?
Naše zásilky jsou pečlivě baleny a zalepeny, a to tak, aby při běžné manipulaci nedošlo k poškození jejich obsahu.
Za okolností, kdy dojde k poškození zásilky uvnitř a prokazatelně bude chyba na naší straně, obsah zásilky vám vyměníme za nové zboží.
Veškeré případné reklamace řešíme individuálně, a to z toho důvodu, že k nim nedochází tak často a jejich povaha bývá odlišná – tedy i řešení nesnází vyžadují individuální přístup. Ten je v prvé řadě orientován na spokojenost našich zákazníků.
PŘEVZALI JSTE KAZOVÉ ZBOŽÍ A TENTO KAZ SE PROJEVIL AŽ S ČASOVÝM ODSTUPEM. JAK POSTUPOVAT?
JAK SPRÁVNĚ PEČOVAT O SPORTOVNÍ OBLEČENÍ, ABY BYLA PRODLOUŽENA ŽIVOTNOST DRESU?
MÁTE VZOREK MATERIÁLU, ZE KTERÉHO BYSTE CHTĚLI UŠÍT OBLEČENÍ, ALE NEZNÁTE JEHO OFICIÁLNÍ NÁZEV. MŮŽETE NÁM JEJ POSLAT POŠTOU A DOMLUVIT SE S NÁMI NA VHODNÉ A DOSTUPNÉ ALTERNATIVĚ?
když si materiál přijdete vyzkoušet na „vlastní kůži“ k nám do výrobny. Klasický výběr látek naleznete na těchto stránkách pod odkazem materiály, ty atypické lze řešit individuálně přímo s naším vývojářským centrem.
RÁDI BYSTE ZMĚNILI TÝMOVÉ BARVY A VYLEPŠILI DESIGN, KTERÝM BY SE PREZENTOVAL VÁŠ TÝM,
ALE NEVÍTE JAK NA TO?
a zvýraznit v dané sportovní kategorii a komunitě.
DOMLUVILI JSTE SE NA BAREVNOSTI VAŠEHO PRODUKTU, PAK ALE PŘIŠEL VZOREK, KTERÝ NEODPOVÍDAL DOHODNUTÝM ODSTÍNŮM, KTERÉ JSTE VIDĚLI NA SVÉM POČÍTAČI. KDE JE CHYBA?
JAK SPRÁVNĚ NASTAVIT BARVY VAŠEHO MONITORU, ABY ONLINE NÁHLEDY CO NEJVÍCE ODPOVÍDALY REALITĚ?
se nerovná režimu CMYK a proto nebude u výsledného produktu ve srovnání s obrazovkou stoprocentní shoda. Nejvíce se tato změna na pohled projevuje u odstínů červené, modré a černé.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ
doplňující informace týkající se obchodních vztahů
Rádi byste se dostavili osobně, ovšem během pracovního týdne toto pro vás není možné.
Lze se domluvit na osobní schůzce o víkendu?
MÁTE ČASOVĚ NASPĚCH A NEVÍTE, KOLIK ČASU POTRVÁ NÁVRH, ODSOUHLASENÍ, VÝROBA A EXPEDICE VAŠÍ ZAKÁZKY. STIHNEME TO?
Vše záleží na vybrané technologii, složitosti poptávky a celkovém množství. Čím dříve získáme od zákazníka veškeré podklady, logotypy, jména, čísla a požadavky na barevnost a střih, tím dříve zasíláme náhledy designu, a po odsouhlasení předáváme podklady do výroby. Proto doporučujeme týmům se nejprve shodnout na typu a střihu oblečení, sestavit si seznam partnerů a sponzorů, jejichž loga budou celkový design doplňovat, a společně se seznamem jmen a čísel hráčů (tabulka) nás elektronicky kontaktovat. Jsme vám k dispozici také na telefonní lince, kterou naleznete v sekci kontakty.
BĚHEM ZPRACOVÁNÍ ZAKÁZKY DOŠLO KE ZMĚNĚ JMÉNA HRÁČE/HRÁČKY:
JE MOŽNÉ ZAKÁZKU ZMĚNIT BEZ NAVÝŠENÍ CENY?
CHCETE VYROBIT PRODUKTY DLE ZAKÁZKY Z PŘEDEŠLÝCH LET, JEN S DROBNÝMI ZMĚNAMI:
JAK SPRÁVNĚ OBJEDNÁVAT A NA CO NEZAPOMENOUT?
Každá naše zakázka obsahuje několik souborů pro každou novou úpravu zvlášť a rádi bychom předešli chybám ve výběru podkladu tím, že se před zpracováním nové zakázky nejprve ujistíme, že vycházíme ze stejných, naposledy vámi odsouhlasených podkladů. Všechny změny prosíme hlásit s předstihem a pokud možno v textu zvýrazněné.
DORAZILA VÁM ZÁSILKA TÝMOVÉHO OBLEČENÍ, ALE DO TÉ DOBY VÁM PŘIBYLI NOVÍ SPOLUHRÁČI A ČLENOVÉ TÝMU. JE MOŽNÉ DOOBJEDNAT JEŠTĚ NĚKOLIK MÁLO KUSŮ STEJNÉHO PRODUKTU A DESIGNU?
MÁTE ZÁJEM O FAN PRODUKTY PODPORUJÍCÍ VÁŠ TÝM, ALE NEMÁTE NIKOHO, KDO BY JE PRO VÁS VYROBIL: DĚLÁME I FAN MERCHANDISE A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY?
VIDĚLI JSTE ZAJÍMAVÝ STŘIH OBLEČENÍ ČI LÍMCE, KTERÝ NENÍ V NAŠÍ STANDARDNÍ NABÍDCE:
JSME SCHOPNI VÁM TOTO VYROBIT?
MÁTE ZÁJEM O DRESY NA MÍRU PRO HRÁČE S NESTANDARDNÍ POSTAVOU:
JE MOŽNÉ UŠÍT OBLEČENÍ I MIMO NABÍZENÉ TABULKY VELIKOSTÍ?
VÁŠ TÝM SE ORIENTUJE NA JINÝ DRUH SPORTU, NEŽ JE V NAŠÍ STÁLÉ NABÍDCE:
MŮŽEME VÁM NAVRHNOUT A VYROBIT DRESY I PRO VAŠI NESTANDARDNÍ SPORTOVNÍ KATEGORII?
ZÁSILKA VÁM I PŘES DOHODNUTÝ TERMÍN STÁLE NEDORAZILA?
Jakmile se tak nestane, je vhodné nás na toto upozornit, my co nejrychleji vyhledáme a odstraníme příčinu, a zakázku vám co nejrychleji předáme.
JAKOU ZÁRUKU MAJÍ NAŠE PRODUKTY?
Vše se odvíjí od povahy reklamace, rozsahu škod a historie komunikace objednávky, při které rovněž mohlo dojít k nedorozumění.
NIKDE NA NAŠICH STRÁNKÁCH NEVIDÍTE KONTAKT NA REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ
NA KOHO SE OBRÁTIT A KDY MŮŽETE PŘEVZATÉ PRODUKTY REKLAMOVAT?
Čím více informací o projeveném nesouladu doložíte, tím více proces reklamace urychlíte.
Reklamovat lze například chyby: rozpad potisku a nášivek, kazový povrch tkanin, utržené díly nebo nepřesné soutisky a nášivky,
které nenasedají na sebe dle náhledu, aj.
Veškeré naše produkty procházejí technickou výstupní kontrolou a jsou ručně baleny, přesto, pokud nám nějaká vada proklouzne pod drobnohledem, budeme rádi, když nás upozorníte a my věci uvedeme do správného stavu.
JAK DLOUHO TRVÁ REKLAMACE?
BĚHEM PŘEDÁVKY DRESŮ DOŠLO K JEJICH POŠKOZENÍ, JE MOŽNÉ JE V TOMTO PŘÍPADĚ REKLAMOVAT?
Naše zásilky jsou pečlivě baleny a zalepeny, a to tak, aby při běžné manipulaci nedošlo k poškození jejich obsahu.
Za okolností, kdy dojde k poškození zásilky uvnitř a prokazatelně bude chyba na naší straně, obsah zásilky vám vyměníme za nové zboží.
Veškeré případné reklamace řešíme individuálně, a to z toho důvodu, že k nim nedochází tak často a jejich povaha bývá odlišná – tedy i řešení nesnází vyžadují individuální přístup. Ten je v prvé řadě orientován na spokojenost našich zákazníků.
PŘEVZALI JSTE KAZOVÉ ZBOŽÍ A TENTO KAZ SE PROJEVIL AŽ S ČASOVÝM ODSTUPEM. JAK POSTUPOVAT?
JAK SPRÁVNĚ PEČOVAT O SPORTOVNÍ OBLEČENÍ, ABY BYLA PRODLOUŽENA ŽIVOTNOST DRESU?
MÁTE VZOREK MATERIÁLU, ZE KTERÉHO BYSTE CHTĚLI UŠÍT OBLEČENÍ, ALE NEZNÁTE JEHO OFICIÁLNÍ NÁZEV. MŮŽETE NÁM JEJ POSLAT POŠTOU A DOMLUVIT SE S NÁMI NA VHODNÉ A DOSTUPNÉ ALTERNATIVĚ?
když si materiál přijdete vyzkoušet na „vlastní kůži“ k nám do výrobny. Klasický výběr látek naleznete na těchto stránkách pod odkazem materiály, ty atypické lze řešit individuálně přímo s naším vývojářským centrem.
RÁDI BYSTE ZMĚNILI TÝMOVÉ BARVY A VYLEPŠILI DESIGN, KTERÝM BY SE PREZENTOVAL VÁŠ TÝM,
ALE NEVÍTE JAK NA TO?
a zvýraznit v dané sportovní kategorii a komunitě.
DOMLUVILI JSTE SE NA BAREVNOSTI VAŠEHO PRODUKTU, PAK ALE PŘIŠEL VZOREK, KTERÝ NEODPOVÍDAL DOHODNUTÝM ODSTÍNŮM, KTERÉ JSTE VIDĚLI NA SVÉM POČÍTAČI. KDE JE CHYBA?
JAK SPRÁVNĚ NASTAVIT BARVY VAŠEHO MONITORU, ABY ONLINE NÁHLEDY CO NEJVÍCE ODPOVÍDALY REALITĚ?
se nerovná režimu CMYK a proto nebude u výsledného produktu ve srovnání s obrazovkou stoprocentní shoda. Nejvíce se tato změna na pohled projevuje u odstínů červené, modré a černé.
pár tipů k přípravě podkladů k objednávce
pár tipů k přípravě podkladů k objednávce
» VÝBĚR BAREV
Dovolujeme si také připomenout, že nastavení barevného zobrazení všech monitorů se přesně neshoduje s barevností tisku.
100% barevnou shodu zaručíme pouze při dodání přesného kódu Pantone barvy.
» JMÉNA HRÁČŮ, ČÍSLA A MOŽNÝ VÝBĚR Z FONTŮ
» INSPIRACE A SPRÁVNÁ VOLBA
Můžete se s námi o vaše zkušenosti podělit a zmínit, čeho byste se rádi vyvarovali. Někteří preferují jemnější tkaninu s co nejnižší gramáží, jiní naopak těžší a odolnější materiál. Sublimační tisk není hmatatelný, proto se nemusíte bát, že by společně s tiskem mnoha logotypů sponzorů došlo k výraznému zatížení sportovního oblečení.
» SPRÁVNÉ MĚŘENÍ
Většina našich látek je pružná, odolná a přizpůsobivá, ale stále je dobré se řídit pravidlem: „Dvakrát měř, jednou objednávej.“ Dojde-li ke změně objednávané velikosti, komentář typu: „O chlup delší“ není zcela správnou formulací požadované úpravy.
Pro každý produkt existuje tabulka velikostí, dle které vyberete pro vás tu nejvhodnější.
» ZASÍLÁNÍ OBRAZOVÝCH PODKLADŮ
Pokud už posíláte obrázek ve formátu .jpeg, doporučujeme rozlišení 300dpi. Co to znamená je vysvětleno zde: Wikipedia. Naštěstí naleznete online celou řadu programů, které vám s dobrou přípravou všech obrazových příloh pomohou. Nejen, že můžete změnit formát svého obrázku, zvolit například .png, .pdf, .eps…, můžete také ovlivnit celkovou velikost a zmíněné rozlišení.
» VEKTOROVÁ GRAFIKA VS RUČNÍ KRESBA
V krajním případě lze zpracovat i obsah ve formátu .JPEG nebo .PNG. Ovšem je-li možné se tomuto vyhnout, vyřešíte podstatnou množinu problémů, které by mohly nastat při návrhu designu.
Pokud vycházíte z ruční kresby a rádi byste si nechali „překreslit“ obrázek do vektorové grafiky, jsme schopni to za vás udělat,
a to v případě loga týmu – za poplatek, a v případě designu – zdarma, při objednávce nad 10 ks.
I v tomto případě doporučujeme zaslat obrázek v co nejvyšší kvalitě (300dpi), vyfocený profesionálním fotoaparátem, nebo jej přímo naskenovat, přičemž si pohlídejte, aby podkladové plochy nebyly ani příliš světlé a přesvícené, ani příliš tmavé, abychom jednotlivé tahy, kontury a barvy mohli od sebe dobře odlišit a zpracovat. Fotografie pořízené mobily nejsou příliš vhodné.
» NOVÁ ZAKÁZKA VYCHÁZEJÍCÍ ZE STARÝCH PODKLADŮ
» ČÍSELNÉ OZNAČENÍ HRÁČŮ A KONTROLA PŘED SAMOTNOU VÝROBOU
» TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY
Chráníme tak především vás a správnost celé objednávky. První sepsání obsahu telefonického přijetí objednávky vychází z naší strany,
drobná písemná rekapitulace vašich požadavků bude přesto vítána (pro kontrolní účely).
Všechny případné změny prosíme označit v textu tučně nebo barevně.
» EXPRESNÍ OBJEDNÁVKY
Expresní zakázky vyhotovíme za příplatek +50 % k hodnotě objednávky do 10 pracovních dní.
» VÝBĚR BAREV
Dovolujeme si také připomenout, že nastavení barevného zobrazení všech monitorů se přesně neshoduje s barevností tisku.
100% barevnou shodu zaručíme pouze při dodání přesného kódu Pantone barvy.
» JMÉNA HRÁČŮ, ČÍSLA A MOŽNÝ VÝBĚR Z FONTŮ
» INSPIRACE A SPRÁVNÁ VOLBA
Můžete se s námi o vaše zkušenosti podělit a zmínit, čeho byste se rádi vyvarovali. Někteří preferují jemnější tkaninu s co nejnižší gramáží, jiní naopak těžší a odolnější materiál. Sublimační tisk není hmatatelný, proto se nemusíte bát, že by společně s tiskem mnoha logotypů sponzorů došlo k výraznému zatížení sportovního oblečení.
» SPRÁVNÉ MĚŘENÍ
Většina našich látek je pružná, odolná a přizpůsobivá, ale stále je dobré se řídit pravidlem: „Dvakrát měř, jednou objednávej.“ Dojde-li ke změně objednávané velikosti, komentář typu: „O chlup delší“ není zcela správnou formulací požadované úpravy.
Pro každý produkt existuje tabulka velikostí, dle které vyberete pro vás tu nejvhodnější.
» ZASÍLÁNÍ OBRAZOVÝCH PODKLADŮ
Pokud už posíláte obrázek ve formátu .jpeg, doporučujeme rozlišení 300dpi. Co to znamená je vysvětleno zde: Wikipedia. Naštěstí naleznete online celou řadu programů, které vám s dobrou přípravou všech obrazových příloh pomohou. Nejen, že můžete změnit formát svého obrázku, zvolit například .png, .pdf, .eps…, můžete také ovlivnit celkovou velikost a zmíněné rozlišení.
» VEKTOROVÁ GRAFIKA VS RUČNÍ KRESBA
V krajním případě lze zpracovat i obsah ve formátu .JPEG nebo .PNG. Ovšem je-li možné se tomuto vyhnout, vyřešíte podstatnou množinu problémů, které by mohly nastat při návrhu designu.
Pokud vycházíte z ruční kresby a rádi byste si nechali „překreslit“ obrázek do vektorové grafiky, jsme schopni to za vás udělat,
a to v případě loga týmu – za poplatek, a v případě designu – zdarma, při objednávce nad 10 ks.
I v tomto případě doporučujeme zaslat obrázek v co nejvyšší kvalitě (300dpi), vyfocený profesionálním fotoaparátem, nebo jej přímo naskenovat, přičemž si pohlídejte, aby podkladové plochy nebyly ani příliš světlé a přesvícené, ani příliš tmavé, abychom jednotlivé tahy, kontury a barvy mohli od sebe dobře odlišit a zpracovat. Fotografie pořízené mobily nejsou příliš vhodné.
» NOVÁ ZAKÁZKA VYCHÁZEJÍCÍ ZE STARÝCH PODKLADŮ
» ČÍSELNÉ OZNAČENÍ HRÁČŮ A KONTROLA PŘED SAMOTNOU VÝROBOU
» TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY
Chráníme tak především vás a správnost celé objednávky. První sepsání obsahu telefonického přijetí objednávky vychází z naší strany,
drobná písemná rekapitulace vašich požadavků bude přesto vítána (pro kontrolní účely).
Všechny případné změny prosíme označit v textu tučně nebo barevně.
» EXPRESNÍ OBJEDNÁVKY
Expresní zakázky vyhotovíme za příplatek +50 % k hodnotě objednávky do 10 pracovních dní.