INFO

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ

doplňující informace týkající se obchodních vztahů

Rádi byste se dostavili osobně, ovšem během pracovního týdne toto pro vás není možné.
Lze se domluvit na osobní schůzce o víkendu?

V případě, že se jedná o urgentní zakázku a skutečně pro vás není jiný termín v pracovním týdnu možný, po domluvě může dojít k osobnímu setkání během víkendu a státních svátků. Jsme našim zákazníkům nakloněni a chápeme složitost časových harmonogramů, přesto prosím mějte na paměti, že tento nadstandardní postup není vynutitelný.

MÁTE ČASOVĚ NASPĚCH A NEVÍTE, KOLIK ČASU POTRVÁ NÁVRH, ODSOUHLASENÍ, VÝROBA A EXPEDICE VAŠÍ ZAKÁZKY. STIHNEME TO?

Jsme připraveni a technicky vybaveni i na expresní zakázky do 5 pracovních dnů, standardní výrobní lhůta činí 3 – 4 týdny.
Vše záleží na vybrané technologii, složitosti poptávky a celkovém množství. Čím dříve získáme od zákazníka veškeré podklady, logotypy, jména, čísla a požadavky na barevnost a střih, tím dříve zasíláme náhledy designu, a po odsouhlasení předáváme podklady do výroby. Proto doporučujeme týmům se nejprve shodnout na typu a střihu oblečení, sestavit si seznam partnerů a sponzorů, jejichž loga budou celkový design doplňovat, a společně se seznamem jmen a čísel hráčů (tabulka) nás elektronicky kontaktovat. Jsme vám k dispozici také na telefonní lince, kterou naleznete v sekci kontakty.

BĚHEM ZPRACOVÁNÍ ZAKÁZKY DOŠLO KE ZMĚNĚ JMÉNA HRÁČE/HRÁČKY:
JE MOŽNÉ ZAKÁZKU ZMĚNIT BEZ NAVÝŠENÍ CENY?

Jakmile je jednou náhled sportovního oblečení odsouhlasen k výrobě, veškeré změny provedené během tohoto období mohou být zpoplatněny, a to v závislosti na povaze změny. Toto se týká rovněž změn u jmen a čísel hráčů.

CHCETE VYROBIT PRODUKTY DLE ZAKÁZKY Z PŘEDEŠLÝCH LET, JEN S DROBNÝMI ZMĚNAMI:
JAK SPRÁVNĚ OBJEDNÁVAT A NA CO NEZAPOMENOUT?

Jelikož naše databáze uchovává veškeré návrhy z předchozí komunikace s vámi, lze se během nové poptávky odvolat na minulou zakázku, v ideálním případě s doplněním data, kdy jste odsouhlasili výslednou podobu, a doplněním informace, zda se logotypy vašeho týmu změnily či nikoliv.
Každá naše zakázka obsahuje několik souborů pro každou novou úpravu zvlášť a rádi bychom předešli chybám ve výběru podkladu tím, že se před zpracováním nové zakázky nejprve ujistíme, že vycházíme ze stejných, naposledy vámi odsouhlasených podkladů. Všechny změny prosíme hlásit s předstihem a pokud možno v textu zvýrazněné.

DORAZILA VÁM ZÁSILKA TÝMOVÉHO OBLEČENÍ, ALE DO TÉ DOBY VÁM PŘIBYLI NOVÍ SPOLUHRÁČI A ČLENOVÉ TÝMU. JE MOŽNÉ DOOBJEDNAT JEŠTĚ NĚKOLIK MÁLO KUSŮ STEJNÉHO PRODUKTU A DESIGNU?

Veškeré designy a návrhy jsou bezpečně uloženy na našem serveru, proto je možné doobjednat i menší počet produktů, a to již od jednoho kusu. Vzhledem k inovaci technologií je třeba znát, že materiál a odstíny barev se mohou s odstupem času lišit.

MÁTE ZÁJEM O FAN PRODUKTY PODPORUJÍCÍ VÁŠ TÝM, ALE NEMÁTE NIKOHO, KDO BY JE PRO VÁS VYROBIL: DĚLÁME I FAN MERCHANDISE A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY?

Pokud byste rádi přidali do nabídky také sportovní fan předměty a potěšili své fanoušky, neváhejte nás kontaktovat. Katalog je pravidelně aktualizován pro každý rok zvlášť, proto se prosím informujte o aktuální nabídce a dostupnosti předmětů. Objednávky přijímáme od 100ks výše, přičemž nejmenší možné množství se liší u jednotlivých produktů.

VIDĚLI JSTE ZAJÍMAVÝ STŘIH OBLEČENÍ ČI LÍMCE, KTERÝ NENÍ V NAŠÍ STANDARDNÍ NABÍDCE:
JSME SCHOPNI VÁM TOTO VYROBIT?

Samozřejmě! Naše technické vybavení umožňuje vytvářet různé střihy a designy. Pokud máte zájem „blýsknout se“ před soupeři v nápaditém a netradičním oblečení mimo naši tradiční produktovou nabídku, naši grafici jsou zde pro vás. Tato služba rovněž spadá do sekce nadstandardních objednávek, proto se každá taková zakázka zpracovává ve speciálním režimu s odlišným naceněním a časovým zpracováním oproti běžné výrobě.

MÁTE ZÁJEM O DRESY NA MÍRU PRO HRÁČE S NESTANDARDNÍ POSTAVOU:
JE MOŽNÉ UŠÍT OBLEČENÍ I MIMO NABÍZENÉ TABULKY VELIKOSTÍ?

Ano, pro velikosti mimo tabulky lze vytvořit kusově oblečení ve stejném designu. Tato služba je zpoplatněna dle složitosti úprav.

VÁŠ TÝM SE ORIENTUJE NA JINÝ DRUH SPORTU, NEŽ JE V NAŠÍ STÁLÉ NABÍDCE:
MŮŽEME VÁM NAVRHNOUT A VYROBIT DRESY I PRO VAŠI NESTANDARDNÍ SPORTOVNÍ KATEGORII?

Ano, bude nám potěšením rozšířit řady našeho působení i mimo běžně známé sportovní kategorie. Zde sledujeme hlavně množství a střih požadovaného oblečení, speciální prvky, kterými je možné běžné oblečení doplnit (reflexní plochy, potisky speciálních míst, kombinace látek…) a další parametry, jako jsou míry (dle tabulky / mimo naše tabulky).

ZÁSILKA VÁM I PŘES DOHODNUTÝ TERMÍN STÁLE NEDORAZILA?

I tento scénář může jednou nastat, a to i přes to, že děláme vše, co je v našich silách. Pokud je třeba dohodnout náhradní termín expedování a převzetí zakázky, informujeme vás předem.
Jakmile se tak nestane, je vhodné nás na toto upozornit, my co nejrychleji vyhledáme a odstraníme příčinu, a zakázku vám co nejrychleji předáme.

JAKOU ZÁRUKU MAJÍ NAŠE PRODUKTY?

Standardní záruka na zakoupené zboží na území České republiky činí 2 roky u spotřebního zboží, s tím, že nejlépe uděláte, když se nám písemně ozvete a my se s vámi domluvíme na náhradě či možné kompenzaci.
Vše se odvíjí od povahy reklamace, rozsahu škod a historie komunikace objednávky, při které rovněž mohlo dojít k nedorozumění.

NIKDE NA NAŠICH STRÁNKÁCH NEVIDÍTE KONTAKT NA REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ
NA KOHO SE OBRÁTIT A KDY MŮŽETE PŘEVZATÉ PRODUKTY REKLAMOVAT?

Jakmile nastane situace, kdy objevíte kaz na zboží v rozsahu, který vybočuje ze standardního chování nošeného oblečení, můžete se na nás obrátit s fotografickou dokumentací a popisem vady, které zašlete na adresu našeho obchodního zástupce: dresy@jersey53.cz, nebo info@jer53y.cz.
Čím více informací o projeveném nesouladu doložíte, tím více proces reklamace urychlíte.
Reklamovat lze například chyby: rozpad potisku a nášivek, kazový povrch tkanin, utržené díly nebo nepřesné soutisky a nášivky,
které nenasedají na sebe dle náhledu, aj.
Veškeré naše produkty procházejí technickou výstupní kontrolou a jsou ručně baleny, přesto, pokud nám nějaká vada proklouzne pod drobnohledem, budeme rádi, když nás upozorníte a my věci uvedeme do správného stavu.

JAK DLOUHO TRVÁ REKLAMACE?

Běžná lhůta rozhodnutí o povaze a řešení reklamace se zákazníkem je realizována během tří dnů. Vyřízení reklamace trvá nanejvýš třicet dnů ode dne, který následuje po dni, kdy jste reklamaci podali. Vyřízením se rozumí odstranění vady, výměna zboží, vrácení peněz nebo poskytnutí slevy. Když konec lhůty připadne na víkend nebo svátek, posouvá se na nejbližší následující pracovní den.

BĚHEM PŘEDÁVKY DRESŮ DOŠLO K JEJICH POŠKOZENÍ, JE MOŽNÉ JE V TOMTO PŘÍPADĚ REKLAMOVAT?

Pokud se jedná o poškození ze strany dopravce, nenese naše společnost odpovědnost za jejich poškození.
Naše zásilky jsou pečlivě baleny a zalepeny, a to tak, aby při běžné manipulaci nedošlo k poškození jejich obsahu.
Za okolností, kdy dojde k poškození zásilky uvnitř a prokazatelně bude chyba na naší straně, obsah zásilky vám vyměníme za nové zboží.
Veškeré případné reklamace řešíme individuálně, a to z toho důvodu, že k nim nedochází tak často a jejich povaha bývá odlišná – tedy i řešení nesnází vyžadují individuální přístup. Ten je v prvé řadě orientován na spokojenost našich zákazníků.

PŘEVZALI JSTE KAZOVÉ ZBOŽÍ A TENTO KAZ SE PROJEVIL AŽ S ČASOVÝM ODSTUPEM. JAK POSTUPOVAT?

Jak již bylo výše řečeno, každý případ řešíme jednotlivě. Snažíme se rychle vyřídit všechny reklamace a žádaný produkt dodat zákazníkovi ve standardní kvalitě Jersey53. Pokud naleznete kazové zboží, neváhejte se na nás obrátit, a to buď přímo na grafika, který s vámi zakázku vyřizoval, nebo na náš email info@jer53y.cz, na kterém vyřizujeme všechny záležitosti týkající se zakázek. Pomůže nám, pokud ke zprávě přiložíte fotografie nalezeného kazu a popíšete, zda a jakým způsobem bylo s produktem manipulováno (např. jestli byl dres nošen, jak dlouho, kdy se kaz projevil).

JAK SPRÁVNĚ PEČOVAT O SPORTOVNÍ OBLEČENÍ, ABY BYLA PRODLOUŽENA ŽIVOTNOST DRESU?

Doporučujeme sledovat příbalové informace uvedené na štítku jednotlivých výrobků, kde se dočtete, jak správně o váš konkrétní produkt pečovat. Pokud jste převzali zakázku bez štítku a chcete se přesvědčit o správném postupu, obraťte se na nás a my vám poradíme. Obecně doporučujeme prát veškeré potištěné oblečení lícem dovnitř, na 30° –  40°C, nevystavovat schnoucí prádlo dlouhodobému slunečnímu záření. Zkontrolovat, jestli při nošení oblečení nedochází ke styku s ostrými hranami jiných kusů vašich doplňků, jakým je třeba suchý zip, a při žehlení používat nižší teploty. Nedoporučuje se tištěná a vyšitá loga týmů žehlit delší čas, a to z důvodu, že by vysoká teplota mohla přepálit vlákna nití, případně teplotně poškodit potisk. Běžné žehlení není překážkou.

MÁTE VZOREK MATERIÁLU, ZE KTERÉHO BYSTE CHTĚLI UŠÍT OBLEČENÍ, ALE NEZNÁTE JEHO OFICIÁLNÍ NÁZEV. MŮŽETE NÁM JEJ POSLAT POŠTOU A DOMLUVIT SE S NÁMI NA VHODNÉ A DOSTUPNÉ ALTERNATIVĚ?

Naše společnost má vlastní, špičkové dodavatele materiálů vhodných pro šití sportovního oblečení, proto, trváte-li na tom, bude nejlepší,
když si materiál přijdete vyzkoušet na „vlastní kůži“ k nám do výrobny. Klasický výběr látek naleznete na těchto stránkách pod odkazem materiály, ty atypické lze řešit individuálně přímo s naším vývojářským centrem.

RÁDI BYSTE ZMĚNILI TÝMOVÉ BARVY A VYLEPŠILI DESIGN, KTERÝM BY SE PREZENTOVAL VÁŠ TÝM,
ALE NEVÍTE JAK NA TO?

Pomůžeme vám nalézt cestu k novému vizuálu týmu tím, že navrhneme několik barevných kombinací a možností, jak tým graficky ztvárnit
a zvýraznit v dané sportovní kategorii a komunitě.

DOMLUVILI JSTE SE NA BAREVNOSTI VAŠEHO PRODUKTU, PAK ALE PŘIŠEL VZOREK, KTERÝ NEODPOVÍDAL DOHODNUTÝM ODSTÍNŮM, KTERÉ JSTE VIDĚLI NA SVÉM POČÍTAČI. KDE JE CHYBA?

Běžné monitory jsou různě barevně kalibrovány, nadto odlišným způsobem oproti tiskařské technice. Zatímco běžné monitorové zobrazení je v barevném spektru RGB (složené z různého poměru barev červená: zelená:modrá), tiskárna pracuje s barevným spektrem CMYK (tyrkysová:růžovo-fialová:žlutá:černá, které má paletu jednotlivých odstínů výrazně obsáhlejší. Zároveň je sytost a jas barev jinak rozložena, proto, pokud chcete docílit jasných a stálých odstínů, je vhodné použít barvy ze škály Pantone, které mají své unikátní kódy. Tyto barvy jsou sice dražší, ovšem jejich stálé využití patří k nosným prvkům propagace všech firemních subjektů, společností a klubů, a to napříč průmyslem. Ideální případ nastává, když si barvy vyberete přímo u nás ve firmě – jen tak zaručíme přesnou odstínovou shodu.

JAK SPRÁVNĚ NASTAVIT BARVY VAŠEHO MONITORU, ABY ONLINE NÁHLEDY CO NEJVÍCE ODPOVÍDALY REALITĚ?

Na internetu naleznete mnoho postupů, jak konkrétně pro váš typ zařízení docílit co nejlepšího zobrazení. Stále ovšem platí, že režim RGB
se nerovná režimu CMYK a proto nebude u výsledného produktu ve srovnání s obrazovkou stoprocentní shoda. Nejvíce se tato změna na pohled projevuje u odstínů červené, modré a černé.

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ

doplňující informace týkající se obchodních vztahů

Rádi byste se dostavili osobně, ovšem během pracovního týdne toto pro vás není možné.
Lze se domluvit na osobní schůzce o víkendu?

V případě, že se jedná o urgentní zakázku a skutečně pro vás není jiný termín v pracovním týdnu možný, po domluvě může dojít k osobnímu setkání během víkendu a státních svátků. Jsme našim zákazníkům nakloněni a chápeme složitost časových harmonogramů, přesto prosím mějte na paměti, že tento nadstandardní postup není vynutitelný.

MÁTE ČASOVĚ NASPĚCH A NEVÍTE, KOLIK ČASU POTRVÁ NÁVRH, ODSOUHLASENÍ, VÝROBA A EXPEDICE VAŠÍ ZAKÁZKY. STIHNEME TO?

Jsme připraveni a technicky vybaveni i na expresní zakázky do 5 pracovních dnů, standardní výrobní lhůta činí 3 – 4 týdny.
Vše záleží na vybrané technologii, složitosti poptávky a celkovém množství. Čím dříve získáme od zákazníka veškeré podklady, logotypy, jména, čísla a požadavky na barevnost a střih, tím dříve zasíláme náhledy designu, a po odsouhlasení předáváme podklady do výroby. Proto doporučujeme týmům se nejprve shodnout na typu a střihu oblečení, sestavit si seznam partnerů a sponzorů, jejichž loga budou celkový design doplňovat, a společně se seznamem jmen a čísel hráčů (tabulka) nás elektronicky kontaktovat. Jsme vám k dispozici také na telefonní lince, kterou naleznete v sekci kontakty.

BĚHEM ZPRACOVÁNÍ ZAKÁZKY DOŠLO KE ZMĚNĚ JMÉNA HRÁČE/HRÁČKY:
JE MOŽNÉ ZAKÁZKU ZMĚNIT BEZ NAVÝŠENÍ CENY?

Jakmile je jednou náhled sportovního oblečení odsouhlasen k výrobě, veškeré změny provedené během tohoto období mohou být zpoplatněny, a to v závislosti na povaze změny. Toto se týká rovněž změn u jmen a čísel hráčů.

CHCETE VYROBIT PRODUKTY DLE ZAKÁZKY Z PŘEDEŠLÝCH LET, JEN S DROBNÝMI ZMĚNAMI:
JAK SPRÁVNĚ OBJEDNÁVAT A NA CO NEZAPOMENOUT?

Jelikož naše databáze uchovává veškeré návrhy z předchozí komunikace s vámi, lze se během nové poptávky odvolat na minulou zakázku, v ideálním případě s doplněním data, kdy jste odsouhlasili výslednou podobu, a doplněním informace, zda se logotypy vašeho týmu změnily či nikoliv.
Každá naše zakázka obsahuje několik souborů pro každou novou úpravu zvlášť a rádi bychom předešli chybám ve výběru podkladu tím, že se před zpracováním nové zakázky nejprve ujistíme, že vycházíme ze stejných, naposledy vámi odsouhlasených podkladů. Všechny změny prosíme hlásit s předstihem a pokud možno v textu zvýrazněné.

DORAZILA VÁM ZÁSILKA TÝMOVÉHO OBLEČENÍ, ALE DO TÉ DOBY VÁM PŘIBYLI NOVÍ SPOLUHRÁČI A ČLENOVÉ TÝMU. JE MOŽNÉ DOOBJEDNAT JEŠTĚ NĚKOLIK MÁLO KUSŮ STEJNÉHO PRODUKTU A DESIGNU?

Veškeré designy a návrhy jsou bezpečně uloženy na našem serveru, proto je možné doobjednat i menší počet produktů, a to již od jednoho kusu. Vzhledem k inovaci technologií je třeba znát, že materiál a odstíny barev se mohou s odstupem času lišit.

MÁTE ZÁJEM O FAN PRODUKTY PODPORUJÍCÍ VÁŠ TÝM, ALE NEMÁTE NIKOHO, KDO BY JE PRO VÁS VYROBIL: DĚLÁME I FAN MERCHANDISE A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY?

Pokud byste rádi přidali do nabídky také sportovní fan předměty a potěšili své fanoušky, neváhejte nás kontaktovat. Katalog je pravidelně aktualizován pro každý rok zvlášť, proto se prosím informujte o aktuální nabídce a dostupnosti předmětů. Objednávky přijímáme od 100ks výše, přičemž nejmenší možné množství se liší u jednotlivých produktů.

VIDĚLI JSTE ZAJÍMAVÝ STŘIH OBLEČENÍ ČI LÍMCE, KTERÝ NENÍ V NAŠÍ STANDARDNÍ NABÍDCE:
JSME SCHOPNI VÁM TOTO VYROBIT?

Samozřejmě! Naše technické vybavení umožňuje vytvářet různé střihy a designy. Pokud máte zájem „blýsknout se“ před soupeři v nápaditém a netradičním oblečení mimo naši tradiční produktovou nabídku, naši grafici jsou zde pro vás. Tato služba rovněž spadá do sekce nadstandardních objednávek, proto se každá taková zakázka zpracovává ve speciálním režimu s odlišným naceněním a časovým zpracováním oproti běžné výrobě.

MÁTE ZÁJEM O DRESY NA MÍRU PRO HRÁČE S NESTANDARDNÍ POSTAVOU:
JE MOŽNÉ UŠÍT OBLEČENÍ I MIMO NABÍZENÉ TABULKY VELIKOSTÍ?

Ano, pro velikosti mimo tabulky lze vytvořit kusově oblečení ve stejném designu. Tato služba je zpoplatněna dle složitosti úprav.

VÁŠ TÝM SE ORIENTUJE NA JINÝ DRUH SPORTU, NEŽ JE V NAŠÍ STÁLÉ NABÍDCE:
MŮŽEME VÁM NAVRHNOUT A VYROBIT DRESY I PRO VAŠI NESTANDARDNÍ SPORTOVNÍ KATEGORII?

Ano, bude nám potěšením rozšířit řady našeho působení i mimo běžně známé sportovní kategorie. Zde sledujeme hlavně množství a střih požadovaného oblečení, speciální prvky, kterými je možné běžné oblečení doplnit (reflexní plochy, potisky speciálních míst, kombinace látek…) a další parametry, jako jsou míry (dle tabulky / mimo naše tabulky).

ZÁSILKA VÁM I PŘES DOHODNUTÝ TERMÍN STÁLE NEDORAZILA?

I tento scénář může jednou nastat, a to i přes to, že děláme vše, co je v našich silách. Pokud je třeba dohodnout náhradní termín expedování a převzetí zakázky, informujeme vás předem.
Jakmile se tak nestane, je vhodné nás na toto upozornit, my co nejrychleji vyhledáme a odstraníme příčinu, a zakázku vám co nejrychleji předáme.

JAKOU ZÁRUKU MAJÍ NAŠE PRODUKTY?

Standardní záruka na zakoupené zboží na území České republiky činí 2 roky u spotřebního zboží, s tím, že nejlépe uděláte, když se nám písemně ozvete a my se s vámi domluvíme na náhradě či možné kompenzaci.
Vše se odvíjí od povahy reklamace, rozsahu škod a historie komunikace objednávky, při které rovněž mohlo dojít k nedorozumění.

NIKDE NA NAŠICH STRÁNKÁCH NEVIDÍTE KONTAKT NA REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ
NA KOHO SE OBRÁTIT A KDY MŮŽETE PŘEVZATÉ PRODUKTY REKLAMOVAT?

Jakmile nastane situace, kdy objevíte kaz na zboží v rozsahu, který vybočuje ze standardního chování nošeného oblečení, můžete se na nás obrátit s fotografickou dokumentací a popisem vady, které zašlete na adresu našeho obchodního zástupce: dresy@jersey53.cz, nebo info@jer53y.cz.
Čím více informací o projeveném nesouladu doložíte, tím více proces reklamace urychlíte.
Reklamovat lze například chyby: rozpad potisku a nášivek, kazový povrch tkanin, utržené díly nebo nepřesné soutisky a nášivky,
které nenasedají na sebe dle náhledu, aj.
Veškeré naše produkty procházejí technickou výstupní kontrolou a jsou ručně baleny, přesto, pokud nám nějaká vada proklouzne pod drobnohledem, budeme rádi, když nás upozorníte a my věci uvedeme do správného stavu.

JAK DLOUHO TRVÁ REKLAMACE?

Běžná lhůta rozhodnutí o povaze a řešení reklamace se zákazníkem je realizována během tří dnů. Vyřízení reklamace trvá nanejvýš třicet dnů ode dne, který následuje po dni, kdy jste reklamaci podali. Vyřízením se rozumí odstranění vady, výměna zboží, vrácení peněz nebo poskytnutí slevy. Když konec lhůty připadne na víkend nebo svátek, posouvá se na nejbližší následující pracovní den.

BĚHEM PŘEDÁVKY DRESŮ DOŠLO K JEJICH POŠKOZENÍ, JE MOŽNÉ JE V TOMTO PŘÍPADĚ REKLAMOVAT?

Pokud se jedná o poškození ze strany dopravce, nenese naše společnost odpovědnost za jejich poškození.
Naše zásilky jsou pečlivě baleny a zalepeny, a to tak, aby při běžné manipulaci nedošlo k poškození jejich obsahu.
Za okolností, kdy dojde k poškození zásilky uvnitř a prokazatelně bude chyba na naší straně, obsah zásilky vám vyměníme za nové zboží.
Veškeré případné reklamace řešíme individuálně, a to z toho důvodu, že k nim nedochází tak často a jejich povaha bývá odlišná – tedy i řešení nesnází vyžadují individuální přístup. Ten je v prvé řadě orientován na spokojenost našich zákazníků.

PŘEVZALI JSTE KAZOVÉ ZBOŽÍ A TENTO KAZ SE PROJEVIL AŽ S ČASOVÝM ODSTUPEM. JAK POSTUPOVAT?

Jak již bylo výše řečeno, každý případ řešíme jednotlivě. Snažíme se rychle vyřídit všechny reklamace a žádaný produkt dodat zákazníkovi ve standardní kvalitě Jersey53. Pokud naleznete kazové zboží, neváhejte se na nás obrátit, a to buď přímo na grafika, který s vámi zakázku vyřizoval, nebo na náš email info@jer53y.cz, na kterém vyřizujeme všechny záležitosti týkající se zakázek. Pomůže nám, pokud ke zprávě přiložíte fotografie nalezeného kazu a popíšete, zda a jakým způsobem bylo s produktem manipulováno (např. jestli byl dres nošen, jak dlouho, kdy se kaz projevil).

JAK SPRÁVNĚ PEČOVAT O SPORTOVNÍ OBLEČENÍ, ABY BYLA PRODLOUŽENA ŽIVOTNOST DRESU?

Doporučujeme sledovat příbalové informace uvedené na štítku jednotlivých výrobků, kde se dočtete, jak správně o váš konkrétní produkt pečovat. Pokud jste převzali zakázku bez štítku a chcete se přesvědčit o správném postupu, obraťte se na nás a my vám poradíme. Obecně doporučujeme prát veškeré potištěné oblečení lícem dovnitř, na 30° –  40°C, nevystavovat schnoucí prádlo dlouhodobému slunečnímu záření. Zkontrolovat, jestli při nošení oblečení nedochází ke styku s ostrými hranami jiných kusů vašich doplňků, jakým je třeba suchý zip, a při žehlení používat nižší teploty. Nedoporučuje se tištěná a vyšitá loga týmů žehlit delší čas, a to z důvodu, že by vysoká teplota mohla přepálit vlákna nití, případně teplotně poškodit potisk. Běžné žehlení není překážkou.

MÁTE VZOREK MATERIÁLU, ZE KTERÉHO BYSTE CHTĚLI UŠÍT OBLEČENÍ, ALE NEZNÁTE JEHO OFICIÁLNÍ NÁZEV. MŮŽETE NÁM JEJ POSLAT POŠTOU A DOMLUVIT SE S NÁMI NA VHODNÉ A DOSTUPNÉ ALTERNATIVĚ?

Naše společnost má vlastní, špičkové dodavatele materiálů vhodných pro šití sportovního oblečení, proto, trváte-li na tom, bude nejlepší,
když si materiál přijdete vyzkoušet na „vlastní kůži“ k nám do výrobny. Klasický výběr látek naleznete na těchto stránkách pod odkazem materiály, ty atypické lze řešit individuálně přímo s naším vývojářským centrem.

RÁDI BYSTE ZMĚNILI TÝMOVÉ BARVY A VYLEPŠILI DESIGN, KTERÝM BY SE PREZENTOVAL VÁŠ TÝM,
ALE NEVÍTE JAK NA TO?

Pomůžeme vám nalézt cestu k novému vizuálu týmu tím, že navrhneme několik barevných kombinací a možností, jak tým graficky ztvárnit
a zvýraznit v dané sportovní kategorii a komunitě.

DOMLUVILI JSTE SE NA BAREVNOSTI VAŠEHO PRODUKTU, PAK ALE PŘIŠEL VZOREK, KTERÝ NEODPOVÍDAL DOHODNUTÝM ODSTÍNŮM, KTERÉ JSTE VIDĚLI NA SVÉM POČÍTAČI. KDE JE CHYBA?

Běžné monitory jsou různě barevně kalibrovány, nadto odlišným způsobem oproti tiskařské technice. Zatímco běžné monitorové zobrazení je v barevném spektru RGB (složené z různého poměru barev červená: zelená:modrá), tiskárna pracuje s barevným spektrem CMYK (tyrkysová:růžovo-fialová:žlutá:černá, které má paletu jednotlivých odstínů výrazně obsáhlejší. Zároveň je sytost a jas barev jinak rozložena, proto, pokud chcete docílit jasných a stálých odstínů, je vhodné použít barvy ze škály Pantone, které mají své unikátní kódy. Tyto barvy jsou sice dražší, ovšem jejich stálé využití patří k nosným prvkům propagace všech firemních subjektů, společností a klubů, a to napříč průmyslem. Ideální případ nastává, když si barvy vyberete přímo u nás ve firmě – jen tak zaručíme přesnou odstínovou shodu.

JAK SPRÁVNĚ NASTAVIT BARVY VAŠEHO MONITORU, ABY ONLINE NÁHLEDY CO NEJVÍCE ODPOVÍDALY REALITĚ?

Na internetu naleznete mnoho postupů, jak konkrétně pro váš typ zařízení docílit co nejlepšího zobrazení. Stále ovšem platí, že režim RGB
se nerovná režimu CMYK a proto nebude u výsledného produktu ve srovnání s obrazovkou stoprocentní shoda. Nejvíce se tato změna na pohled projevuje u odstínů červené, modré a černé.

KREATIVNÍ DESIGN

PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP

RYCHLOST A DOSTUPNÉ CENY

KREATIVNÍ DESIGN

PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP

RYCHLOST A DOSTUPNÉ CENY

pár tipů k přípravě podkladů k objednávce

» VÝBĚR BAREV

Každá barva má svůj unifikovaný kód, díky němuž se lépe domluvíme na správné barevnosti produktů. Pokud si nejste jisti přesnými kódy barev vašeho týmu, využijte online programů k určení kódu barvy, jako je například tento: https://htmlcolorcodes.com/, nebo našeho Pantone vzorníku, díky kterému bude domluva na odstínu zvolené barvy prvků snadnější a rychlejší. Tmavší bílá nebo koňská hnědá nejsou dvakrát vhodnými popisy barev, ze kterých pak naši grafici mají vytvořit návrh designu.
Dovolujeme si také připomenout, že nastavení barevného zobrazení všech monitorů se přesně neshoduje s barevností tisku.
100% barevnou shodu zaručíme pouze při dodání přesného kódu Pantone barvy.

» JMÉNA HRÁČŮ, ČÍSLA A MOŽNÝ VÝBĚR Z FONTŮ

Na našich stránkách je možné stáhnout tabulku, kterou pečlivě vyplňte soupisem všech osob, pro které bude zakázka vyhotovena, doplňte čísla hráčů, pokud se na oblečení objeví, a dále zkontrolujte diakritiku všech jmen. V této fázi můžete také uvažovat o typu písma, tedy fontu, a možné kontuře okolo něj. Více o typech kontury a výběru fontů v sekci typy čísel. TABULKU NIJAK NEMĚŇTE, POUZE VYPLŇTE OBSAH TEXTEM.

» INSPIRACE A SPRÁVNÁ VOLBA

Prohlédněte si galerii příkladů zhotovených dresů, dokumentující jejich reálnou podobu, a prodiskutujte se svým týmem všechna pro a proti zvažovaných střihů dresů. Touto názorovou selekcí se velmi rychle a efektivně dostanete k tomu, co od nového dresu očekáváte a co byste rádi ve finále z naší výroby obdrželi. Nejednou totiž dochází k úpravě objednávky na základě změny požadavků ze strany zákazníka.
Můžete se s námi o vaše zkušenosti podělit a zmínit, čeho byste se rádi vyvarovali. Někteří preferují jemnější tkaninu s co nejnižší gramáží, jiní naopak těžší a odolnější materiál. Sublimační tisk není hmatatelný, proto se nemusíte bát, že by společně s tiskem mnoha logotypů sponzorů došlo k výraznému zatížení sportovního oblečení.

» SPRÁVNÉ MĚŘENÍ

Při určování velikosti se změřte přes hrudník ve stavu nejhlubšího nádechu. Jsme si jisti, že nežádané pnutí materiálu během pohybu nepřidá na vaší spokojenosti. Týká se to také měření obvodu paže u některých typů oblečení:  je vhodné svaly zatnout a měřit obvod nejširšího místa.
Většina našich látek je pružná, odolná a přizpůsobivá, ale stále je dobré se řídit pravidlem: „Dvakrát měř, jednou objednávej.“ Dojde-li ke změně objednávané velikosti, komentář typu: „O chlup delší“ není zcela správnou formulací požadované úpravy.
Pro každý produkt existuje tabulka velikostí, dle které vyberete pro vás tu nejvhodnější.

» ZASÍLÁNÍ OBRAZOVÝCH PODKLADŮ

Zasílání obrazových podkladů je často tvrdý oříšek, na němž si vyláme zuby nejeden sportovní tým.
Pokud už posíláte obrázek ve formátu .jpeg, doporučujeme rozlišení 300dpi. Co to znamená je vysvětleno zde: Wikipedia. Naštěstí naleznete online celou řadu programů, které vám s dobrou přípravou všech obrazových příloh pomohou. Nejen, že můžete změnit formát svého obrázku, zvolit například .png, .pdf, .eps…, můžete také ovlivnit celkovou velikost a zmíněné rozlišení.

» VEKTOROVÁ GRAFIKA VS RUČNÍ KRESBA

Veškeré obrazové podklady nám prosím posílejte nejlépe ve formátu .CDR, .EPS, .AI nebo .PDF.
V krajním případě lze zpracovat i obsah ve formátu .JPEG nebo .PNG. Ovšem je-li možné se tomuto vyhnout, vyřešíte podstatnou množinu problémů, které by mohly nastat při návrhu designu.
Pokud vycházíte z ruční kresby a rádi byste si nechali „překreslit“ obrázek do vektorové grafiky, jsme schopni to za vás udělat,
a to v případě loga týmu – za poplatek, a v případě designu – zdarma, při objednávce nad 10 ks.
I v tomto případě doporučujeme zaslat obrázek v co nejvyšší kvalitě (300dpi), vyfocený profesionálním fotoaparátem, nebo jej přímo naskenovat, přičemž si pohlídejte, aby podkladové plochy nebyly ani příliš světlé a přesvícené, ani příliš tmavé, abychom jednotlivé tahy, kontury a barvy mohli od sebe dobře odlišit a zpracovat. Fotografie pořízené mobily nejsou příliš vhodné.

» NOVÁ ZAKÁZKA VYCHÁZEJÍCÍ ZE STARÝCH PODKLADŮ

Rádi byste zopakovali předchozí objednávku z minulosti? Chcete, abychom z takovéto zakázky vycházeli při tvorbě nových podkladů pro vaši aktuální zakázku? Ideální postup začíná tím, že se poohlédnete v emailové schránce po naposledy zaslané zprávě s finálním náhledem, u nějž došlo z vaší strany ke schválení k výrobě. Pokud se dále nic více u tohoto podkladu neměnilo, můžete nám jej zaslat jako výchozí. Mějte na paměti, že naši grafici mají k dispozici mnoho mezifází návrhů a generují nové dle vašich rozhodnutí. Ačkoli máme podklady pečlivě zařazeny a označeny, v časovém presu a dle povahy komunikace může dojít k záměně a nepřesnostem a tomuto bychom rádi co nejvíce zabránili. Nejčastější takové chyby se týkají zvoleného odstínu, umístění loga a počtu kusů u jednotlivých velikostí oblečení. Toto doporučujeme zvláště za okolností, kdy o zakázce rozhodovalo více osob a komunikace probíhala na více než jednom emailu.

» ČÍSELNÉ OZNAČENÍ HRÁČŮ A KONTROLA PŘED SAMOTNOU VÝROBOU

Ach ta čísla… Nejenom, že se mění, ona se i ráda pletou pod prsty, jakmile dojde k hromadnému přepisování.  Už je to tak, jsme jen lidé a numerická klávesnice a pečlivost vždy nezaručí 100% správnost a shodu. Upsat se může každý, a to jak zákazníci, tak naši grafikové. Doporučujeme proto před odesláním tabulky s doplněnými údaji všechna čísla a jména znovu překontrolovat.

» TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY

Vyřizujete zadávání zakázky po telefonu? Obecně platí, že vše, co je řečeno ústně, je vhodné také sepsat, aby se na nic nezapomnělo.
Chráníme tak především vás a správnost celé objednávky. První sepsání obsahu telefonického přijetí objednávky vychází z naší strany,
drobná písemná rekapitulace vašich požadavků bude přesto vítána (pro kontrolní účely).
Všechny případné změny prosíme označit v textu tučně nebo barevně.

» EXPRESNÍ OBJEDNÁVKY

Expresní zakázky vyhotovíme za příplatek +50 % k hodnotě objednávky do 10 pracovních dní.